Tuesday, May 22, 2012

F.R.I.E.N.D.S

 first time post pasal FRIENDS
secara jujurnya, setakat ini aku tak ada lagi Best Friend
sebab bagi aku best friend satu sahaja tapi aku tamak nak lebih jadi
aku cuma ada kawan rapat!
so introducing!!!~

Nurul Iman binti Nor Hisham
280994
seorang yang riang tapi at the same time memendamkan perasaan sedih kat hati
kadang-kadang macam matured habis kadang kadang mengalahkan budak darjah 1 haha
rumah paling dekat dengan iman laa~ 
jadi kalau nak jadi ajk ke, keluar jalan jalan mesti dengan dia :)
selalu ajar aku addmath tapi kesian kat dia..
memang kepala aku tak nak terima subjek nombor xD
satu satu nya geng perempuan yang ambil lesen motor dengan aku ^^
sekarang sambung belajar di matriks Johor 

Nur Nadrah binti Mohamed Nazrine
161094
geng aku jadi teacher kat SRIH #memories
so nadrah ni kawan yang selalu merajuk haha 
suara dia lembut je sampai anak murid pun nyakat kesian kawan aku ni :)
tapi dia juga kawan yang selalu dengar masalah aku time zaman SEKOLAH
so rahsia banyak dengan dia o m g !
nadrah seorang yang sangat sangat care dengan kawan dia even yang tak rapat mana.
kawan pertama yang aku jumpa time orientasi tiba-tiba je mak dia suruh duduk sebelah
sekarang nak sambung matriks Johor juga

Aisyah Nasyeethah binti Azhari
230194
form four masuk SMIH
takdir tentukan aisyah masuk 4 Imtithal memandangkan kelas sebelah penuh
aisyah punya characteristic lebih kurang macam nadrah hehe
selalu gaduh dengan dia sebab emo [gila tak matang time tu]
tapi aisyah ni gila-gila so fun kawan ngan dia~ 
tapi aisyah laa selalu ada kat mana mana program yang aku attend sekali [ypj :)]
 and budak yang suka gossip ngan aku haha
sekarang nak sambung belajar ke usim insyaAllah

Khadija binti Mohd Tajuddin
310794
dua minggu lahir lepas aku plus dekat overseas~ banyak persamaan kita kan <3
first meet pun time form four~ kawan rapat aisyah no wonder laa kan
so diorang punya perangai pun sama gila-gila
dija setahun je kat SMIH tapi kenangan dengan dia sangat banyak!
banyak ajar aku English alhamdulillah improve
stylish orangnya ><
kalau tengok kan dia ni macam tak pernah ade masalah haha
tapi semua orang ada masalah cuma pendam kan dija ^^
sambung belajar di umtech insyaAllah

Anis Asyifa binti Zamri
120694
haaa aniss! dia dekat PLKN melaka sekarang~
lepas habis sekolah anis laa kawan yang selalu pergi sana sini dengan aku
sebab...kitorg kerja kat sekolah sebulan lebih..
anis..bila marah malu mesti merah muka sekarang dah tak boleh sebab dia kata dia dah tak putih lol.
and dia jugak yang selalu dengar masalah aku lepas habis sekolah ni
insyaAllah lepas ni sambung dekat politeknik shah alam


0 comments:

 
Copyright © i my me mine
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur